Στόχος της ΑΧΑ, η περαιτέρω ανάπτυξή της στον ψηφιακό τομέα, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στην κινητή τηλεφωνία παγκοσμίως.


axaΗ ΑΧΑ και η Facebook προχώρησαν σε στρατηγική συνεργασία με στόχο την επιτάχυνση της συνεργασίας τους σε θέματα εμπορικής προβολής του ασφαλιστικού ηγέτη.


Μέσα από αυτή τη συνεργασία, εξειδικευμένο προσωπικό της Facebook θα συνεργαστεί με την ΑΧΑ, κυρίως στην ανάπτυξη στρατηγικής καινοτομίας και ψηφιακών αναλύσεων για την ενδυνάμωση της προώθησης του ασφαλιστικού Ομίλου στο Facebook και ιδιαίτερα μέσω κινητών συσκευών.


Η Facebook θα αναλύει μέσα από την πλατφόρμα της την επίδραση των διαφημιστικών κινήσεων της ΑΧΑ και στελέχη της θα εκπαιδεύσουν τους ανθρώπους της ΑΧΑ.


Η Veronique Weill, Διευθύντρια Λειτουργιών του Ομίλου ΑΧΑ, ανέφερε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που αποτελούμε τον πρώτο διεθνή ασφαλιστικό οργανισμό που συνεργάζεται με τη Facebook. Ο ψηφιακός κόσμος επηρεάζει ιδιαίτερα τη δουλειά μας και είμαστε πεπεισμένοι πως πρόκειται για μια τεράστια ευκαιρία, ώστε να κινηθούμε σε αυτόν όσο το δυνατόν καλύτερα, στο πλαίσιο της αποστολής μας να προστατεύουμε τους ανθρώπους, τις περιουσίες και τα σχέδιά τους μακροπρόθεσμα. Το εργαστήριο της ΑΧΑ στο Σαν Φρανσίσκο, στόχος του οποίου είναι η βελτίωση της εμπειρίας τους πελάτη και η καινοτομία, καθώς και η συνεργασία με τη Facebook αποτελούν σημαντικά βήματα στην υλοποίηση της στρατηγικής μας να αποτελέσουμε ασφαλιστικό ηγέτη και στα ψηφιακά μέσα».


Για τη Facebook, η κίνηση αυτή επιβεβαιώνει τη θέλησή της να προχωρήσει σε μεγάλες συνεργασίες με διεθνείς ομίλους. Μόνο στη Γαλλία, η Facebook μετρά 27 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες ανά μήνα και 19 εκατομμύρια χρήστες ανά ημέρα εκ των οποίων τα 12 εκατομμύρια έρχονται σε επαφή μέσω κινητών συσκευών.


Ο Laurent Solly, CEO της Facebook στη Γαλλία δήλωσε: «Είμαστε χαρούμενοι για αυτή τη μεγάλη συνεργασία με τον κορυφαίο ασφαλιστικό Όμιλο παγκοσμίως. Είναι σημαντική για εμάς και θα μας βοηθήσει να ενισχύσουμε το έργο της ΑΧΑ στην ήδη πολύ επιτυχημένη παρουσία της στον ψηφιακό κόσμο».