Το βραβείο “Gold Effie Award” απέσπασε η διαφημιστική καμπάνια «Σήμα Καμπάνα» της Cosmote στο πλαίσιο του θεσμού Βραβεία Effie Hellas 2010.


Ο Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Post Paid Residential Marketing Director της COSMOTE στην απονομή του βραβείου “Bronze Effie Award” για την καμπάνια με το «φαντάρο» και το «Όρος Πατάτα»

Ο Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Post Paid Residential Marketing Director της COSMOTE στην απονομή του βραβείου “Bronze Effie Award” για την καμπάνια με το «φαντάρο» και το «Όρος Πατάτα»

Η πρωτότυπη καμπάνια με τους στρατιώτες στο απομακρυσμένο φυλάκιο, που τραγουδήθηκε σχεδόν από όλους μας, ξεχώρισε στην κατηγορία Εταιρική Επικοινωνία για το χιούμορ, την αμεσότητα, την αποτελεσματικότητα και την απήχηση που είχε σε ολόκληρη την Ελλάδα.


Τη διάκριση, στην ίδια διοργάνωση, “Bronze Effie Award” πήρε και ο συμπαθητικός «φαντάρος» που καθαρίζει πατάτες στο «Όρος Πατάτα» επικοινωνώντας με χιούμορ την οικονομία που προσφέρουν τα συμβόλαια COSMOTE (κατηγορία Τηλεπικοινωνίες, Τεχνολογία και άλλα Αναλώσιμα). Και τις δύο καμπάνιες σχεδίασε και υλοποίησε η εταιρεία Bold Ogilvy.


Την πρώτη θέση στην κατηγορία «Ομάδα της Χρονιάς: Εκπαίδευση στην Εξυπηρέτηση Πελατών», κατέλαβε η COSMOTE και στην τελετή απονομής των «Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών 2010», που διοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών.