Το Public εγκαινιάζει το νέο on line κατάστημά του, στη διεύθυνση www.public.gr, όπου μπορεί κανείς να βρει 370.000 προϊόντα, ολοκληρώνοντας μια επένδυση ύψους €1εκ.


publicΤο νέο online shop αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για το Public και πλέον προσφέρει τη μοναδική εμπειρία του πολυκαταστήματος σε όλους τους καταναλωτές. Για πρώτη φορά στην Ελλάδα ο καταναλωτής μπορεί να ακούσει αποσπάσματα τραγουδιών, να δει trailers ταινιών και demos ηλεκτρονικών παιχνιδιών και να περιηγηθεί σε πάνω από 370.000 προϊόντα.


Το www.public.gr σχεδιάστηκε στα πρότυπα του Amazon, και διακρίνεται για τη σύγχρονη αισθητική του αλλά και τη φιλικότητα προς το χρήστη, προσφέροντας ολόκληρη την προϊοντική γκάμα του Public.


Τα προϊόντα χωρίζονται σε 11 κύριες κατηγορίες: Βιβλία, Μουσική, Ταινίες, Εικόνα & Ήχος, Φωτογραφία, Υπολογιστές, Gaming, Κινητά Mp3 & GPS, Gadgets, Κόμικς, Παιδικά. Οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν από μια λίστα που περιλαμβάνει περισσότερους από 200.000 τίτλους ελληνικών και ξενόγλωσσων βιβλίων, 100.000 τίτλους μουσικών albums, 50.000 τίτλους ταινιών, 20.000 προϊόντα τεχνολογίας. Σύντομα θα προστεθούν και πάνω από 2.000.000 τίτλοι ξένης βιβλιογραφίας, κάτι μοναδικό για τα Ελληνικά δεδομένα.


Το www.public.gr έχει βασιστεί πάνω στην πλατφόρμα της Αμερικανής εταιρίας, ATG (Art Technology Group), η οποία διαθέτει αυτή τη στιγμή την πιο εξελιγμένη e-commerce πλατφόρμα στο κόσμο, με πελάτες όπως το Best Buy της Αμερικής και το Tesco της Μ. Βρετανίας. Aποτελεί την πρώτη υλοποίηση e-commerce της ATG στη χώρα μας και εξασφαλίζει στον καταναλωτή βέλτιστη online αγοραστική εμπειρία επιτρέποντας στον επισκέπτη:
– Να ακούσει αποσπάσματα από τα cds που τον ενδιαφέρουν
– Να παρακολουθήσει trailers ταινιών και demos ηλεκτρονικών παιχνιδιών
– Να παραγγείλει ακόμη και σπάνιους τίτλους βιβλίων, cds, ταινιών
– Να παραλάβει τα προϊόντα της επιλογής του εντός 2 ήμερων στο σπίτι ή σε οποιοδήποτε κατάστημα Public


Παράλληλα, κατά την περιήγησή του ο χρήστης μπορεί να συλλέξει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες αναφορικά με το προϊόν που τον ενδιαφέρει, να διαβάσει την αξιολόγηση του κοινού για το εν λόγω προϊόν, να συγκρίνει τους διαφορετικούς κωδικούς και να ενημερωθεί για τις νέες αφίξεις.