Το ετήσιο B2B workshop πραγματοποίησε η QIVOS, κορυφαίο marketing technology agency και μέλος του Ομίλου FFG, με θέμα “From BrickAndMortar to Online Store With Marketing Automation” στο Semiramis στην Κηφισιά, παρουσία top marketing και loyalty στελεχών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στους κλάδους του retail, του τουρισμού και του τραπεζικού.

Στη διάρκεια του workshop, στελέχη της QIVOS αλλά και της Emarsys, στρατηγικού συνεργάτη της QIVOS που αποτελεί κορυφαίο πάροχο λογισμικού αυτοματοποίησης στον τομέα του marketing για το λιανικό και ηλεκτρονικό εμπόριο παγκοσμίως, παρουσίασαν στους συμμετέχοντες τα trends και τις βέλτιστες πρακτικές που επικρατούν στον τομέα του Marketing Automation, αλλά και σε αυτόν του ecommerce μέσα από case studies και ειδικά σχεδιασμένες ασκήσεις.

Παράλληλα, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν και να δουν στην πράξη τις δυνατότητες που παρέχει η πρωτοποριακή πλατφόρμα QIVOS CLOUD στην σχεδίαση, υλοποίηση και παρακολούθηση ενός ολοκληρωμένου, εξατομικευμένου και αποτελεσματικού CRM/loyalty προγράμματος.