Σε συνέχεια της πρόσφατης ανακοίνωσης σχετικά με τις αλλαγές στην επιχειρηματική της στρατηγική, δομή και διοικητική ομάδα, η Ericsson ανακοινώνει τον διορισμό του Arun Bansal ως επικεφαλής της περιφερειακής αγοράς Ευρώπης και Λατινικής Αμερικής.

Ο Arun Bansal διαθέτει μακρόχρονη και βαθιά επιχειρηματική και τεχνική εμπειρία την οποία έχει αποκομίσει από σημαντικές γεωγραφικές αγορές και επιχειρηματικές μονάδες κατά την 20ετή και πλέον θητεία του στην Ericsson.

Προηγουμένως ήταν Επικεφαλής του Business Unit Network Products της Ericsson (Ιούλιος 2016 – Μάρτιος 2017) και Επικεφαλής του Business Unit Radio (Μάιος 2014 – Ιούνιος 2016). Ξεκίνησε την καριέρα του στην Ericsson το 1995, καταλαμβάνοντας διάφορες ανώτερες διοικητικές θέσεις στην εταιρεία, όπως Επικεφαλής της Περιοχής Νοτιοανατολικής Ασίας και Ωκεανίας και Country Manager Ινδονησίας και Μπαγκλαντές.
Ο Arun Bansal, επικεφαλής της περιφερειακής αγοράς Ευρώπης και Λατινικής Αμερικής, δήλωσε: «Ανυπομονώ να μεταφέρω την εμπειρία μου στους πελάτες μας στην Ευρώπη και τη Λατινική Αμερική. Η νέα μας οργανωτική δομή και η εστιασμένη μας στρατηγική θα μας επιτρέψουν να συνεχίσουμε να παρέχουμε υψηλής ποιότητας τεχνολογία και λύσεις στους πελάτες μας στη νέα γεωγραφική αγορά.»

Η αναδιοργάνωση της Ericsson από 10 Περιοχές (Regions) σε 5 Περιφερειακές Αγορές (Market Areas) και από 4 επιχειρηματικές μονάδες (Business Units) σε 3 επιχειρηματικούς τομείς (Business Areas) έχει στόχο την αύξηση της αποδοτικότητας και την επιτάχυνση του χρόνου διάθεσης στην αγορά και απόκρισης προς τους πελάτες.

Η Περιφερειακή Αγορά Ευρώπης και Λατινικής Αμερικής περιλαμβάνει τις Περιοχές Δυτικής και Κεντρικής Ευρώπης, Μεσογείου (συμπεριλαμβανομένων των Μαγκρέμπ, Λιβύης και Ισραήλ), Ανατολικής Ευρώπης και Κεντρικής Ασίας (συμπεριλαμβανομένης της Ρωσίας) και Λατινικής Αμερικής (συμπεριλαμβανομένης της Καραϊβικής).
Στο πλαίσιο της νέας του ανάθεσης, ο Arun Bansal παραμένει μέλος της διοικητικής ομάδας της Ericsson.