Gold στην κατηγορία POP Design και Silver στην κατηγορία Best Interior – Non Food Retail/ Ηλεκτρικά – Ηλεκτρονικά Είδη.

Η Κωτσόβολος διακρίθηκε με δύο Βραβεία στα Retail Interior Awards 2016: Gold Βραβείο στην κατηγορία ‘POP Design’ για το «Ελάτε Σπίτι μας» που έχει εφαρμόσει η εταιρία σε 15 καταστήματά της σε όλη την Ελλάδα και Silver Βραβείο στην κατηγορία ‘Best Interior – Non Food Retail/ Ηλεκτρικά – Ηλεκτρονικά’, για το νέο κατάστημά της Κωτσόβολος στην Πάτρα.

Στην κατηγορία POP Design παρουσιάστηκε η θεματική γωνιά «Ελάτε Σπίτι μας», που βρίσκεται στο δεύτερο όροφο του νέου καταστήματος της Κωτσόβολος στη Σταδίου. Η εταιρία εισάγει στα καταστήματά της την επικοινωνιακή πλατφόρμα «Ελάτε σπίτι μας» και αναδεικνύει την κατηγορία των μικροσυσκευών, παροτρύνοντας τους πελάτες να επισκεφτούν τα καταστήματα και να επιλέξουν την ιδανικότερη λύση μικροσυσκευής για το σπίτι και τις ανάγκες τους, μέσα από μια μεγάλη προϊοντική γκάμα. Η κάθε υποκατηγορία μικροσυσκευών ξεχωρίζει χρωματικά μέσα στο κατάστημα και καλεί τους καταναλωτές να γνωρίσουν τα προϊόντα, μέσα από πολλαπλές δυνατότητες διάδρασης. Στα σημεία του «Ελάτε Σπίτι μας» μπορεί να φιλοξενηθούν επιδείξεις προϊόντων ή ακόμα και μαγειρική από αγαπημένους σεφ. Εντός του νέου καταστήματος της Οδού Σταδίου, σε έναν ξεχωριστό χώρο 15τ.μ., στήθηκε η γωνιά ώστε να προσομοιάζει σε ένα κανονικό δωμάτιο κουζίνας, ενισχύοντας την αίσθηση του ζεστού περιβάλλοντος ενός σπιτιού. Ύστερα από μελέτη, τοποθετήθηκε δίπλα στα μεγάλα παράθυρα του ορόφου, ώστε να λούζεται με άπλετο φυσικό φως, αλλά και να προσφέρει εξαιρετική θέα στην πλατεία Κλαυθμώνος.

Στην κατηγορία ‘Best Interior – Non Food Retail / Ηλεκτρικά – Ηλεκτρονικά’, βραβεύτηκε το νέο κατάστημα της Πάτρας, στην Οδό Αγίου Ανδρέα 53. Σε έναν εκπληκτικό χώρο έκτασης 970τ.μ., που αλλάζει τα δεδομένα στον κλάδο των ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών, οι καταναλωτές έχουν την ευκαιρία να εκτεθούν σε μια μεγάλη ποικιλία από τα πιο προηγμένα προϊόντα της αγοράς. Η προγενέστερη χρήση του κτηρίου (υποκατάστημα τράπεζας), η οποία ήταν απόλυτα ταυτισμένη με την επιλογή των δομικών υλικών, αποτέλεσε μεγάλο στοίχημα για την ομάδα των αρχιτεκτόνων και μηχανικών που ανέλαβαν το νέο έργο, με στόχο να μετατραπεί η χρήση του κτηρίου σε ένα σύγχρονο κατάστημα ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών συσκευών. Η νέα χρήση του καταστήματος επέβαλε μια πιο μοντέρνα και νεανική αισθητικά προσέγγιση. Με απόλυτο σεβασμό στα βασικά δομικά υλικά του κτηρίου, διατηρήθηκαν οι μαρμάρινες τοιχοποιίες, τα φατνώματα οροφής και τα μαρμάρινα δάπεδα των ορόφων. Η άκρως λειτουργική και αρμονικά τοποθετημένη κυκλική σκάλα με τη μεταλλική κουπαστή και τις μπρούτζινες λεπτομέρειες, αναδείχθηκε, ενώ ο επιβλητικός πολυέλαιος, που δεσπόζει σε ύψος 10 μέτρων στο αίθριο του κτηρίου, εντυπωσιάζει τον επισκέπτη με την είσοδό του στο κατάστημα και τον προδιαθέτει σε ένα συναρπαστικό καταναλωτικό ταξίδι. Η μελέτη φωτισμού που εκπονήθηκε τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά του κτιρίου σε συνδυασμό με τη διατήρηση των ανοικτών βιτρινών, βοηθάει ακόμα περισσότερο στο να παρουσιαστεί ένα σύγχρονο κατάστημα, στο κοινό.

Η τελετή απονομής των βραβείων πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 21 Φεβρουαρίου στο ‘gazARTE’ στην Αθήνα, παρουσία στελεχών της αγοράς της επικοινωνίας και της διαφήμισης. Τα βραβεία διοργανώθηκαν από τη Boussias Communications και τελούσαν υπό την αιγίδα της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου & Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ), του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικού Εμπορίου (ΣΕΛΠΕ) και του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ).