Ολοκληρώθηκε το Σάββατο 7 Ιανουαρίου η έκθεση CES 2017 στο Λας Βέγκας όπου χτύπησε για 4 μέρες η καρδιά της τεχνολογίας. Στη φετινή έκθεση ηλεκτρονικών ειδών Consumer Electronics Show, οι περισσότεροι τεχνολογικοί κολοσσοί παρουσίασαν τα νέα τους προϊόντα και έδωσαν το στίγμα τους για το μέλλον της τεχνολογίας παγκοσμίως.

Δυναμικό ήταν το “μπάσιμο” της Samsung στην έκθεση καθώς παρουσίασε ένα ευρύ φάσμα καινοτομιών. Ανάμεσα στις σημαντικές ανακοινώσεις προϊόντων περιλαμβάνεται η εντυπωσιακή νέα σειρά τηλεοράσεων QLED, το σύστημα πλυντηρίου – στεγνωτηρίου FlexWash + FlexDry, το πρώτο gaming laptop της Samsung, καθώς και αναβαθμίσεις του smartwatch Gear S3.

«Παρά τις προκλήσεις κάναμε μεγάλα βήματα μέσα στο 2016, κερδίζοντας μερίδιο αγοράς στις τηλεοράσεις, τις οικιακές συσκευές, τα wearables και τα smartphones», δήλωσε ο Tim Baxter, Πρόεδρος και CEO στη Samsung Electronics America. «Με το να ακούμε τους καταναλωτές μας και με το να χτίζουμε πάνω στην κληρονομιά της καινοτομίας μας, προχωράμε με το όραμά μας για το μέλλον – το οποίο έχει για κινητήριο δύναμη τα συνδεδεμένα και κομψά σχεδιασμένα προϊόντα μας και υπηρεσίες, που τοποθετούν σταθερά τον καταναλωτή στο επίκεντρο».

Μία από τις ειδήσεις της έκθεσης ήταν και η παρουσίαση από την Qualcomm του Snapdragon 835, του επεξεργαστή που θα “αγαπήσουν” τα κινητά το 2017.
Έρχεται να διαδεχθεί τον Snapdragon 820 και ήδη οι προσδοκίες είναι μεγάλες. Ο νέος επεξεργαστής της Qualcomm βρίσκεται σε στάδιο μαζικής παραγωγής και αναμένεται να κυκλοφορήσει το πρώτο εξάμηνο του 2017.

Και μιας ο λόγος για τις παρουσιάσεις που έκλεψαν την παράσταση, ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει στο Project Valerie της Razer, ένα gaming laptop με 3 built-in οθόνες, οι οποίες ανοίγουν στην θέση τους με έναν αυτόματο μηχανισμό. Σύμφωνα με την Razer, το Project Valerie είναι «το πρώτο concept design για πλήρως φορητό multi-monitor gaming».

Η LG είχε μία από τις μεγαλύτερες παρουσίες στο Λας Βέγκας αφού παρουσίασε τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης για το σπίτι καθώς και για εξωτερικούς και δημόσιους χώρους, ενώ εμφανίστηκε και η εκτεταμένη γκάμα των προϊόντων ήχου. Ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσε το νέο SJ9 sound bar της LG, το οποίο αξιοποιεί τη δύναμη της τεχνολογίας Dolby Atmos, για να αναδημιουργήσει την απόλυτη κινηματογραφική εμπειρία ήχου, ενώ ο κομψός σχεδιασμός προσθέτει μία νότα υψηλής αισθητικής σε κάθε σπίτι.

Η Sony από την πλευρά της αποκάλυψε τη νέα σειρά των προϊόντων της, που προορίζει για κυκλοφορία το 2017. Οι παρευρισκόμενοι στο περίπτερο της Sony είχαν την ευκαιρία να πάρουν στα χέρια τους τα προϊόντα από την ευρεία γκάμα της Sony, που περιλαμβάνει από προϊόντα οικιακής ψυχαγωγίας, όπως τηλεοράσεις και εξοπλισμό ήχου 4Κ HDR, με λεπτομερή, τρισδιάστατη ακουστική, μέχρι φωτογραφικές μηχανές, βιντεοπροβολείς, και παιχνιδομηχανές, και όλα αυτά σχεδιασμένα, έτσι ώστε να ενισχύσουν τους τρόπους με τους οποίους οι άνθρωποι μπορούν να απολαύσουν το περιεχόμενο της ψυχαγωγίας που τους ενδιαφέρει, βιώνοντας πρωτόγνωρα συναισθήματα.

H TP-Link παρουσίασε στη φετινή CES προϊόντα τα οποία θα σας διευκολύνουν για να δημιουργήσετε μια απλούστερη, πιο ευχάριστη και «δικτυωμένη» ζωή. Ανάμεσα στα τελευταία δικτυακά προϊόντα της TP-Link που βρέθηκαν στο περίπτερο 30526 στο South Hall 3 του Συνεδριακού Κέντρου του Λας Βέγκας ήταν το Deco, μια νέα σειρά Whole-Home Wi-Fi Systems που καλύπτει την ανάγκη για ταχύτερη και πιο αξιόπιστη σύνδεση στο Διαδίκτυο, λόγω του αυξανόμενου αριθμού των συνδεδεμένων συσκευών σε όλο το σπίτι.

“Με τις απαιτήσεις των καταναλωτών να αυξάνονται, οι κατασκευαστές και οι πάροχοι τεχνολογίας πρέπει να συνεργαστούν αποτελεσματικά για να αντιμετωπίσουν την πρόκληση της διαχείρισης της απόδοσης του δικτύου» δήλωσε ο Rahul Patel, Senior Vice President, διαχείρισης προϊόντων, Qualcomm Technologies, Inc. «Το TP-Link Deco, εξοπλισμένο με τις προηγμένες λύσεις της Qualcomm Wi-Fi, διασφαλίζει ότι οι καταναλωτές θα έχουν μια εύκολη στη χρήση και πιο ομαλή εμπειρία σύνδεσης από ποτέ”.

Τα προϊόντα της παρουσίασε και η Lenovo δίνοντας έμφαση στο να κάνει προσβάσιμη σε όλους την “έξυπνη” τεχνολογία. Μεταξύ των προϊόντων που έκαναν “πρεμιέρα” στη CES 2017 ήταν η νέα γενιά προϊόντων ThinkPad X1, το Lenovo Legion για μία σύγχρονη εμπειρία gaming, το υπέρκομψο αποσπώμενο laptop Miix 720, όπως και το Lenovo 500 Multimedia Controller.

Τα… περίεργα

Ένα κολάρο που ανιχνεύει τα συναισθήματα των κατοικίδιων, μία βαλίτσα ρομπότ και ένα τζιν παντελόνι που δίνει κατευθύνσεις, ήταν μερικά από τα ενδιαφέροντα προϊόντα που παρουσιάστηκαν στη φετινή έκθεση ηλεκτρονικών ειδών Consumer Electronics Show που πραγματοποιήθηκε στο Λας Βέγκας.

«Καταλάβετε τη διάθεση του κατοικίδιού σας» είναι η φράση που συνοδεύει το Pet Tracker της εταιρείας Kyon. Το ελαστικό κολάρο, το οποίο θα κοστίζει 249 δολάρια (περίπου 236 ευρώ), θα γίνει διαθέσιμο τον Απρίλιο. Το Pet Tracker «μαθαίνει τη συμπεριφορά του κατοικίδιου και μεταφράζει τη διάθεσή του», μέσω της ειδικής οθόνης LED που είναι ενσωματωμένη πάνω σε αυτό, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.

Επίσης, σύμφωνα με την εταιρεία, η συσκευή θα αποτρέπει το σκυλί από το να γαβγίζει, θα το σταματά εάν πρόκειται να εμπλακεί σε καβγά και εάν το επιθυμεί ο ιδιοκτήτης θα μπορεί να αναγράφεται στο κολάρο το μήνυμα «Σ’ αγαπώ». Επιπλέον, θα παρέχει τη δυνατότητα εντοπισμού του κατοικίδιου μέσω ενσωματωμένου GPS.

Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η βρετανική εφημερίδα The Guardian, το Cowarobot αποτελεί την πρώτη «ρομποτική βαλίτσα», η οποία ακολουθεί τον ιδιοκτήτη της. Όπως δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας, η βαλίτσα διαθέτει 4 ρόδες, μία σε κάθε γωνία της, ωστόσο διαθέτει δύο επιπλέον μηχανοκίνητες ρόδες, ενσωματωμένη κάμερα, αλλά και ειδικό λέιζερ. Επίσης συνοδεύεται από ένα ηλεκτρονικό βραχιόλι εντοπισμού, αφού η κάμερα δεν λειτουργεί πάντα καλά ιδιαίτερα σε εξωτερικούς χώρους, δήλωσε ο εκπρόσωπος.

Ένα ακόμα καινοτόμο προϊόν που παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια της έκθεσης ήταν ένα τζιν παντελόνι, το οποίο έχει τη δυνατότητα σύνδεσης με ειδική εφαρμογή χαρτογράφησης που θα έχει εγκατασταθεί σε smartphone. Η εφαρμογή θα στέλνει δονήσεις στο αριστερό πόδι του παντελονιού όταν ο ιδιοκτήτης πρέπει να στρίψει αριστερά και το αντίστοιχο στο άλλο πόδι, προκειμένου να τον κατευθύνει στον επιθυμητό προορισμό. Όπως αναφέρει η εταιρεία, κάποιος θα μπορούσε επίσης να στείλει οδηγίες για έναν συγκεκριμένο προορισμό στο κινητό τηλέφωνο του ιδιοκτήτη προκειμένου το παντελόνι να τον κατευθύνει στη σωστή τοποθεσία.