H Canon Ελλάδας ανακοινώνει νέους συνεργάτες για την κάλυψη της τεχνικής υποστήριξης των καταναλωτικών της προϊόντων.

Η Canon Ελλάδας ανακοινώνει την ανάθεση της τεχνικής υποστήριξης των καταναλωτικών προϊόντων, που διαθέτει στην αγορά, σε νέους συνεργάτες. Συγκεκριμένα, η υποστήριξη των φωτογραφικών προιόντων ανατίθεται στην εταιρεία Camera Repair, ενώ την υποστήριξη των προιόντων εκτύπωσης αναλαμβάνει η Info Quest. Για τα προιόντα που αφορούν επιχειρησιακές λύσεις, η τεχνική υποστήριξη εξακολουθεί να παρέχεται από την Intersys.

Οι συνεργασίες παροχής υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης, αντανακλούν την προσήλωση της Canon Ελλάδας στην εξυπηρέτηση των αναγκών των πελατών της, είτε αυτοί χρησιμοποιούν τα προϊόντα της για προσωπική χρήση και ερασιτεχνική ενασχόληση ή τα εντάσσουν στις ροές εργασιών για μικρές ή μεγάλες επιχειρήσεις.

canon-printer-technical-support

Έχοντας κατακτήσει και διατηρήσει σταθερά, εδώ και πολλά χρόνια, εξαιρετική θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών σε προϊόντα οπτικής απεικόνισης και ψηφιοποίησης, η Canon έχει επιλέξει αναλόγως κορυφαίους service providers με πολλές δεκαετίες εμπειρίας στον κλάδο και αφοσίωση στην υποστήριξη των πελατών.

Οι λύσεις της Canon παρέχουν μοναδικά πλεονεκτήματα στους πελάτες της και διακρίνονται για τον άριστο λόγο απόδοσης/τιμής, την ποιότητα κατασκευής τους και το επίπεδο του παραγόμενου αποτελέσματος.

Οι υψηλού επιπέδου υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης που παρέχονται μέσω των  συνεργατών της Canon Eλλάδας, έρχονται να διασφαλίζουν την εύρυθμη και ομαλή λειτουργία των προϊόντων σε όλη τη διάρκεια ζωής τους.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα της Canon στην Ελλάδα, μπορείτε να επισκεφθείτε το site